Przemysł reklam zewnętrznych jest ogromny. Niezależnie od wydarzenia sportowego, w którym uczestniczysz, lub wyprzedaży targowej, na którą się wybierasz, są szanse, że natkniesz się na jakiś rodzaj reklamy na świeżym powietrzu. Wybór dla konsumentów jest ogromny – tak bardzo, że znalezienie odpowiedniego rozwiązania za równie odpowiednią cenę może wydawać się prawie zniechęcające.

Aby pomóc złagodzić presję, napisaliśmy ten przewodnik dla kupujących z pomocą ekspertów, pełen wskazówek, sztuczek i informacji na temat ekspozycji zewnętrznych – z naciskiem na gabloty na ogłoszenia.

Co to jest reklama zewnętrzna?

Termin „reklama zewnętrzna” jest terminem dalekosiężnym, który odnosi się do wielu różnych asortymentów produktów w ramach szerszej kategorii, w tym gablot na ogłoszenia, banerów zewnętrznych i namiotów wystawowych, by wymienić tylko kilka. Ogólnie reklamy zewnętrzne to rozwiązania reklamowe mające na celu uzupełnienie istniejącej kampanii promocyjnej poprzez przyciągnięcie przechodniów.

Każdy format zewnętrzny musi być:

• odporny na warunki atmosferyczne,
• wytrzymały,
• trwały.

Te czynniki mają zmaksymalizować trwałość Twojej inwestycji. Posiadanie tak wysokiego wskaźnika wytrzymałości sprawia, że reklamy zewnętrzne mogą służyć do zwiększania świadomości marki przez cały rok.

Istnieje mnóstwo danych sugerujących, że promocja zewnętrzna jest skutecznym sposobem na konwersję sprzedaży. Oznacza to, że reklamy zewnętrzne są niezbędną inwestycją dla marek, które chcą zwiększyć bazę klientów i zwiększyć zyski. W połączeniu z imponującym pokryciem graficznym i wyrafinowanym wykończeniem, reklamy zewnętrzne w tym gabloty na ogłoszenia są potężną inwestycją reklamową, która gwarantuje konwersję ruchu na wyższy poziom świadomości marki, a co za tym idzie, sprzedaż.

Mimo, że nazywane są one „reklamami zewnętrznymi”, każdy z produktów z tej kategorii może być używany również w pomieszczeniach. Te typowo zewnętrzne są zwykle duże i lepiej pasują do większych powierzchni stoisk targowych, ale mniejsze jak gabloty – z łatwością zmieszczą się na stoisku lub na mniejszej powierzchni.

Do czego można wykorzystać reklamy zewnętrzne?

Reklamy zewnętrzne – w tym gabloty są niezwykle wszechstronne i nadają się do wielu różnych wydarzeń i środowisk, w tym:

• Dni otwarte szkół wyższych, uniwersytetów i biznesu
• Imprezy motoryzacyjne
• Reklama na podwórku
• Restauracja na świeżym powietrzu
• Imprezy firmowe i wystawy

Pamiętaj, aby szukać gablot odpornych na wiatr, deszcz i promienie UV. Każdy produkt zwykle będzie odporny na warunki atmosferyczne w różnym stopniu, ale niektóre będą w stanie np. poradzić sobie z większymi prędkościami wiatru niż inne. Dobrze jest też, gdy wybrany produkt może być używany tak, że można go dostosować do różnych ustawień, np. można zmienić kształt lub dołączyć elementy w innej konfiguracji. To znaczy – produkt będzie wtedy modułowy. Jest to słowo nadane ekspozycjom, które można dodawać lub demontować, aby dopasować je do np. różnych przestrzeni wystawienniczych.

Jak zaistnieć na LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *