Jak zmienić markę swojej firmy za pomocą produktów promocyjnych? Jeśli nie jesteś zadowolony ze sposobu, w jaki konsumenci postrzegają Twoją markę, czas na rebranding. Marketerzy i właściciele firm absolutnie muszą wiedzieć, jak ważne jest, abyś zarządzać tym, jak klienci postrzegają firmę.
Jeśli zastanawiasz się, dlaczego warto zmienić markę, oto kilka ważnych powodów:
-
Nowy właściciel: Jeśli niedawno przejąłeś inną firmę i chcesz zmienić sposób jej marketingu, to dobry powód, aby ją „przebrandować”.
-
Opinie klientów: po prostu spójrz na komentarze niektórych klientów w twoich kanałach mediów społecznościowych. Jeśli narzekają na Twój produkt lub usługę, nadszedł czas, aby ponownie zastanowić się, co musisz zrobić inaczej i jak możesz stworzyć pozytywne wrażenie dzięki tożsamości marki, którą kochają Twoi klienci.
-
Repozycjonowanie: Możesz po prostu zmienić pozycję swojej marki na rynku i być na bieżąco z duchem czasu lub na nowo odkryć, kim jesteś jako firma. To idealne miejsce na rebranding.
-
Ekspansja międzynarodowa: Jeśli rozszerzasz działalność na zupełnie nowy kraj, rebranding jest absolutną koniecznością. Każdy kraj ma nowy kodeks postępowania i nową kulturę, dlatego konieczna jest zmiana marki, aby przyciągnąć nowych klientów na nowym rynku.
Istnieje wiele przykładów firm, które osiągnęły sukces rebrandingowy. W zależności od tego, gdzie jesteś w budowaniu swoich działań rebrandingowych, musisz pracować nad nową „wizją marki” z najwyższą jasnością i precyzją. Tylko wtedy uda Ci się zmienić postrzeganie Ciebie przez klientów.
Będąc ekspertami w dziedzinie merchandisingu promocyjnego, chcieliśmy pomóc Ci dowiedzieć się, w jaki sposób możesz wykorzystać produkty promocyjne do celów rebrandingu. Gdy już zdobędziesz podstawy swojej strategii rebrandingu, marketing produktów promocyjnych takich jak parasole reklamowe będzie jej naturalnym przedłużeniem! Przyjrzyjmy się kilku czynnikom, które musisz wziąć pod uwagę.
Wybierz jakość swoich produktów promocyjnych na podstawie nowego wizerunku marki
W zależności od tego, jaka będzie Twoja nowa tożsamość marki, musisz wybrać jakość produktów promocyjnych, które pasują do Twojej nowej osobowości. Na przykład, jeśli zmieniasz markę z drogiego na taniego dostawcę produktów lub usług, gadżety reklamowe powinny to odzwierciedlać.
Nie oznacza to, że masz kupi najtańsze dostępne produkty promocyjne, które łatwo się psują. Oznacza to tylko, że wybierasz właściwie i przechodzisz „proces weryfikacji jakości”, aby wybrać produkty promocyjne, które pasują do tego, jak chcesz, aby klienci myśleli o tobie.
Zmodyfikuj swoją strategię dystrybucji zgodnie z wizerunkiem Twojej marki
Sposób pakowania i dystrybucji produktów promocyjnych będzie się różnić w zależności od nowej tożsamości marki. Załóżmy na przykład, że przechodzisz od marki, którą klienci postrzegają jako starą i powolną, do bycia postrzeganą jako szybka i nowoczesna – następnie możesz przejść z dystrybucji produktów promocyjnych w domach starców lub na imprezach dla seniorów na dystrybucję ich u młodszych. Wydarzenia zorientowane na pokolenie Y ma sens!